Vervolgtraining Beter Vindbaar in Google voor bedrijven
Zodra de basistraining doorlopen is, kan er gestart worden met de vervolgtraining. In de vervolgtraining ga je je met de kennis van de basistraining aan de slag. De lijst van zoekwoorden staan centraal in deze training.
Onderwerpen voor de vervolgtraining Beter Vindbaar in Google:
- Lijst met zoekwoorden
Bespreken van de lijst met zoekwoorden die je hebt gemaakt. Motivatie van je waarom jij voor bepaalde woorden gekozen hebt. - Bespreken concurrentie analyse
Welke concurrenten zijn belangrijk of wat leer je juist van bepaalde concurrenten. Wil je juist met bepaalde woorden concurreren of wil je juist een niche in? - Analyse van de zoekwoorden
Welke woorden zijn populairder en worden vaker in Google gezocht. Zoekt je doelgroep ook zo? - Waar zet je de zoekwoorden in je website?
Op de achterkant van je website is het belangrijk om de woorden correct in te zetten. Maar ook op de voorkant van je website in de teksten is het belangrijk om je woorden te plaatsen.
Inzet social media
De zoekwoorden die vanuit de analyse bepaald worden zijn ook belangrijk voor de titels en teksten voor Social Media. Waar staan deze zoekwoorden en hoe pas ik die aan?
De zoekwoorden staan dan vast en worden ook de basis voor het schrijven van content voor zowel de website als voor alle social media.
Welke kennis heb je na de twee trainingen
Na de twee trainingen heb je inzicht in de basis waar je een online marketingstrategie op gaat ontwikkelen.
Vervolgtraining Beter Vindbaar in Google
- duurt drie uur
- wordt meestal op de locatie van het bedrijf gegeven
- is op maat gemaakt met voorbeelden uit eigen branche
- maximaal zes collega’s kunnen deelnemen
De investering voor een op maat gemaakte training is vanaf € 300,= ex BTW